AdWords hirdetések

SZOLGÁLTATÁSAINK

 

AdWords kampány elemzés – derítse ki, miként használhatja fel jobban a pénzét.

Adwords minősítés

Ha már futnak AdWords, Youtube, Gmail Sponsored Promotions kampányai, áttekintjük meglévő hirdetéseit, mely alapján kap egy írásos összefoglalót. Az elemzésből kiderül, a céloknak megfelelően lettek-e kialakítva a hirdetések. Javaslatokat kap, milyen lépeseket érdemes tenni a hatékonyság javítása érdekében.

AdWords kampány beállítás – hozza ki rövid idő alatt a legtöbbet hirdetéseiből!

Az Önnel közösen meghatározott célok alapján megtörténik a kampányok felállítása:

        • összeállítjuk a kulcsszólistákat,
        • megírjuk a hirdetésszövegeket,
        • beállítjuk a szükséges technikai paramétereket, 
        • előkészítjük a Google kereső kampányokat
        • elkészítjük a Youtube és Gmail Sponsored Promotions kampányokat
        • a szükséges információkat átadjuk a beállítások végeztével.

 

 

AdWords kampány kezelés – hatékony hirdetések hosszú távon is!

A folyamatos optimalizálással folytatódik a munka, hogy hosszabb távon is tovább növekedjen a hirdetéseinek hatékonysága, így még több vevőt, érdeklődőt szerezzen!  Bármikor beléphet egy új versenytárs, Ön is új termékeket, szolgáltatásokat vezethet be, vagy a Google rendszerében történhet új változás, amely a meglévő kampányok javítását, átalakítását teszi szükségesség.

 

Néhány referencia 

 

546951_629451013766248_153252180_n referencia_rl referencia_eoreferencia_msd

 

MIÉRT A MARKETINGBISTRO? 

 

  •  Több száz millió forintos, több éves és  több országra kiterjedő AdWords hirdetési tapasztalat.
  • Jól kerül felhasználásra a befektetése, mivel Google tanúsítvánnyal rendelkező minősített AdWords és Analytics szakember kezeli a kampányait.
  • Nincs titok Ön előtt! Bármikor rá tud nézni a Google AdWords rendszerében hirdetései teljesítményére, így mindig tisztában van kampányai eredményeivel.
  • Bármikor választ kaphat kérdéseire, a Marketingbistro Győr-Moson-Sopron, Vas és Zala megyében helyben van!

 

 


Oké hogy jó, de mi az a Google AdWords?

Egy hosszú mondattal: a Google hirdetési rendszere, mely több féle megoldást kínál, hogy a hirdetési kiadásaink pontos ellenőrzése mellett költséghatékonyan érjük el a fogyasztóinkat, szerezzünk új weboldal látogatókat, érdeklődőket és ami legfontosabb: vevőket, ügyfeleket.

A főbb lehetőségek:

  • Google kereső hirdetések- amik a Google találati listája fölött, alatt és mellett jelennek meg
  • Google Display hálózati hirdetések – melyek a Google tartalmi hálózatán jellennek meg, pl. a hvg.hu-n vagy a Youtubeon.
  • Google remarketing hirdetések – melyeket csak azok látják, akik már jártak a weboldalán

 

Google Adwords keresőhirdetések

Adwords kereső hirdetések2

Ha valamit nem tudunk, valamit venni szeretnénk, rögtön “ráguglizunk”. Azoknak a vállalkozásoknak van esélye komolyan érdeklődő vásárlókat szerezni, akik megtalálhatóak a keresési találatok első oldalain.

Ebben segítenek az AdWords keresőhirdetések, melyek a Google kereső találati listája fölött, mellett és alatt jelennek meg.

Miért jó Önnek a Google Adwords keresőhirdetés?

  • Öné a kontroll: az Ön igényeinek megfelelő összeget kell csak befektetni a hirdetésekbe
  • Gyors: pár napon belül láthatja az eredményeket
  • Jó helyen: azokat éri el, akik éppen az Ön termékét, szolgáltatását keresik, így jóval hamarabb megtérül hirdetése
  • Jókor: akkor éri el az érdeklődőket, amikor éppen keresik a terméket, szolgáltatást.
  • Teljesítményorientált: Nem szórja ki a pénzét bizonytalanul! Nem azért fizet, hogy bekerüljön a hirdetése egy újságba, ahol vagy észreveszik vagy nem. Csak akkor fizet, ha valaki kattint a hirdetésére.
  • Átlátható: meg tudja nézni a Google Analyticsben, a hirdetésből érkező látogatók mire voltak kíváncsiak a weboldalán, hány oldalt néztek meg, mennyi időt töltöttek az oldalon.
  • Mérhető: tudja, hogy hányan vásároltak az oldalán, mennyien töltötték ki az érdeklődő űrlapot a weboldalán

A legfontosabb tudnivalók a keresőhirdetésekről

  • Csak akkor kell fizetni a hirdetésekért, ha a felhasználók kattintanak a hirdetésünkre.
  • Ön határozhatja meg, mennyit akar fizetni maximum egy kattintásért.
  • Szabadon dönthet, mennyi pénzt érdemes fordítania egy nap a hirdetésekre összesen.
  • Bármikor elindíthatja vagy leállíthatja a hirdetéseit.
  • Ön határozhatja meg, mely keresési kifejezésekre (kulcsszavakra) szeretné, hogy megjelenjenek a hirdetései (például ha Ön piros bicikliket árul, akkor érdemes a “piros bicikli” és “piros kerékpár” keresési kifejezésekre megjelennie).
  • Beállíthatja, hogy hol jelenjenek meg a hirdetések: például teljes Magyarországon, Győrben, Vas és/vagy Zala megyében, Oberwart 30 km körzetében stb.
  • Mobiltelefonon keresők számára megjelenjenek-e a hirdetések (vagy csak számukra jelenjen meg)


GOOGLE ADWORDS DISPLAY HIRDETÉSEK

Adwords kereső hirdetések2

Hogyan tudja elérni az Ön terméke vagy szolgáltatása iránti lehetséges érdeklődőket? A legtöbben csak hirdetnek a nagyvilágba, bízva abban, hogy valaki észreveszi a reklámot. Viszont a Google Awords Display hirdetésekkel célzottan érheti el az Önnek fontos vevőjelölteket.

Mi az a Google AdWords Display hirdetés?

Olyan szöveges vagy képes hirdetések, mozgó bannerek, melyek azokon az oldalakon jelennek meg, melyek engedélyezik a Google Display hirdetések elhelyezését. Ilyen például a hvg.hu vagy a Youtube, idegen nyelvű és magyar blogok, de akár mobil alkalmazások is.

 


Miért jó Önnek a Google Display hirdetés?

  • Célzott: Azokon az oldalakon jelenítheti meg a hirdetéseit, ahol a vevői az Ön termékeihez hasonló témákról olvasnak
  • Komplex: Képeken, bannereken jobban el tudja magyarázni az üzenetét, akcióját a vevőinek, mint a rövid szöveges hirdetésekben
  • Mérhető: Mérni tudja, kik, hol hány alkalommal kattintottak a hirdetéseire, és ebből történt-e a weboldalán vásárlás, érdeklődés
  • Szintén kontrollált és átlátható, hogy a hirdetésre felhasznált befektetésért mit kapott.


A legfontosabb tudnivalók a keresőhirdetésekről

  • Szabadon eldöntheti, hogy kattintásokért, vagy a hirdetései megjelenéseiért szeretne fizetni
  • Megcélozhatja a vevőit, ügyfeleit kulcsszavak, életkor, nem, érdeklődési kategória, tartózkodási hely szerint
  • Kiválaszthatja, mely weboldalakon jelenjen meg a hirdetése, és hol ne (például a hvg.hu oldalán igen, de mobil alkalmazásokban nem)

Gmail Sponsored promotions

A Gmail felületén a Promóciók kategóriája alatt megjelenő hirdetéseket jelenti a Gmail Sponsored Promotions (GSP). A célzási lehetőségek hasonlóak a Display hálózathoz.

Első lépésként ezt látja a felhasználó:

gsp1

Majd a hirdetésre kattintás után kibomlik, mint egy email:

gsp2

Remarketing

Mi történik, ha elsőre nem sikerült rávenni a látogatóit vásárlásra, ajánlatkérésre? Általában a látogató eltűnik, és nem tér vissza többet. Viszont a remarketing lehetővé tesz, hogy a weboldalának látogatói számára később személyre szabott hirdetéseket jelenítsen meg keresőben vagy a Google Display hálózatában.


Miért jó Önnek a Google remarketing?

  • A ritkán adódó második esély: ha elsőre nem sikerült elcsábítani a látogatót a vásárlásra, érdeklődésre, akkor később célzottan jeleníthet meg számára hirdetéseket
  • Növeli a vevői vásárlásait: ha a látogató vásárolt, akkor ezt megjegyezve számára péládul kiegészítő termékeket ajánlhat a remarketing hirdetésekkel
  • És természetesen továbbra is kontrollált, mérhető és a teljesítményen alapul.


Hogyan működik?

Egy rövid kódot kell elhelyezni a weboldalának kódjában, mely alapján a Google rendszere meg tudja jegyezni az Ön weboldalának látogatóit, és részükre beállíthat célzott hirdetéseket. A remarketing hirdetések lehetnek Google keresőben megjelenő szöveges hirdetések, vagy a Google Display hálózatán megjelenő szöveges vagy képes hirdetések. A lényeg, hogy csak azoknak jelennek meg, akik már jártak az Ön weboldalán.