Szolgáltatások

A hazai reklámköltés elsődleges felülete az internet. Az internetes reklámköltés 53%-a pedig a Google és Facebook hirdetési felületein kerül elköltésre. Mindez nem véletlen, hiszen precízen célozható hirdetési megoldásokat kínálnak, ahol akár naponta lehet indítani vagy leállítani hirdetéseket, rugalmas költségkeretekkel lehet dolgozni, és nagyon pontosan mérhető, mely megoldások voltak hatékonyak és hoztak vevőket. Mi pedig úgy gondoljuk, a marketing ugyan egy kreatív terület, de a számoknak kell vezérelniük. A kreativitásnak nem szabad öncélúnak lennie, hanem a vállalkozás profitszerzésének szolgálatában kell állnia.

Mivel hiszünk performance marketingben, a mérhető megtérülés és pozitív ROI erejében, ezért

PPC (pay-per-click) vagy más néven keresőmarketing kampányok kezelésére koncentrálunk. Ez elsősorban, ám nem kizárólag a Google illetve a Facebook hirdetési eszközeinek kezelését jelenti.

Az általunk kezelt hirdetési csatornák:

Miért a Marketingbistro? – egy kis reklámszöveg

    • Több száz millió forintos, több éves, több nyelvre és  több országra kiterjedő AdWords hirdetési tapasztalat.
    • Jól használjuk fel a befektetésed, mivel több éves tapasztalattal, Google tanúsítvánnyal rendelkező minősített AdWords és Analytics szakember kezeli a kampányokat.
    • Nincs titok előtted! Bármikor rá tudsz nézni a Google AdWords rendszerében hirdetései teljesítményére, így mindig tisztában vagy kampányaid eredményeivel.
    • Naprakészek vagyunk és időt spórolunk, hiszen a sikerhez elengedhetetlen a Facebook újdonságainak nyomon követése.  Szinte havonta jelennek meg új funkciók, melyek bonyolítják a beállításokat, de növelik a hirdetések hatékonyságát.
    • Pénzt takarítunk meg, hiszen a rosszul megválasztott célzás miatt kidobott pénz lehet a hirdetés.
    • Úgy dolgozunk, hogy a hirdetéseid minél nagyobb megtérülést eredményezzenek!

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

Az előkészületek:

Egyeztetjük a céljaitokat, mivel foglalkoztok, ki a célcsoportotok, mik a jellemzőik. Meghatározzuk közösen, mik az előnyeitek és milyen üzenetet érdemes kiemelni rólatok a fogyasztóitok számára. Kiválasztjuk a kampányok érékelésének szempontjait (a konverziókat, ami lehet pl. vásárlások, érdeklődés) Majd mindezek alapján összeállítjuk a kommunikációs stratégiát.

Beállítjuk a hirdetési fiókokat, elkészítjük a kampánystruktúrát. Javaslatokat teszünk a használandó kulcsszavakra, célzásokra. Hirdetésszövegeket írunk, egyeztetünk. Majd amiket jóváhagysz, azokkal indulnak a hirdetések.

Beállítjuk a szükséges technikai beállítandókat, hirdetésbővítményeket, fiók összekapcsolásokat.

Google Analyticsben a konverziók méréséhez szükséges instrukciókat összeállítjuk a fejlesztő részére, fejlesztő nélkül megoldható méréseket beüzemeljük az Analytics felületén, esetleg Google Tag Manager segítségével.

Folyamatos kampánymenedzsment

Az előkészületek lehetővé tették, hogy a folyamatos optimalizálással elkezdődjön az igazi munka, annak érdekében, hogy  hosszabb távon is tovább növekedjen a hirdetéseitek hatékonysága. Még több vevőt, érdeklődőt szerezhettek ezáltal. Az összes online hirdetési rendszer napról napra folyamatosan változik, új funkciók jelennek meg, régiek szűnnek meg. Ráadásul bármikor beléphetnek új versenytársak, ti is új termékeket, szolgáltatásokat vezethettek be, amiket fel kell venni a hirdetendő témák közé.

A napi munka magába foglalja például az alábbiakat:

  • Hirdetések optimalizálása
  • Új hirdetésszövegek megírása, tesztelése
  • Új célzások tesztelése
  • Új eszközök tesztelése
  • Google AdWords, Facebook és egyéb keresőmarketing fiókok szakmai és technikai problémamegoldása
  • Javaslatok további online marketing megoldások használatára, ha a tendenciák
  • Havi riport elkészítése a kampányaitokról

Kiknek dolgozunk?

Kis vállalkozásoktól  egészen a nagyvállalatokig különböző szektorokban, különböző országokat célozva:

  • e-kereskedelem
  • banki szolgáltatások
  • építőanyag
  • ingatlan
  • idegenforgalom
  • FMCG
  • B2B vállalkozások
  • agrárium