LinkedIn hirdetések

850 000 hazai felhasználója van a LinkedIn-nek, és 500 milliónál többen használják világszerte a B2B és karrier közösségi oldalt. Elsősorban fehér galléros munkakörökben dolgozókat tudunk rajtea keresztül elérni  legváltozatosabb munkaörökben, gazdasági felső vezetőktől a biotech kutatókon át a programozókig.

B2B termékek és szolgáltatások esetében az egyik leghasznosabb hirdetési felület, viszont magas hirdetési díjakon. Egy hazai felhasználót célzó kattintásra minimum 1,75€-t kell ajánlani, de speciális témák és kompetitívebb piacok esetében ez lehet 6€ kattintási ár is.

Cserébe tudunk konkrét

  • munkahely,
  • iparág,
  • cég méret,
  • beosztás,
  • megadott skill,
  • csoport tagság,
  • tapasztalat,
  • végzettség szintje és területe alapján is célozni a
  • demográfiai jellemzők mellett.

A LinkediIn hirdetésként használhatunk kis szöveges hirdetéseket, szponzorált posztokat, és az ún. InMail hirdetést, ami lényegében egy fizetett üzenet a cégcsoportunk tagjai számára.