Facebook hirdetések

Facebook a  legnépszerűbb közösségi oldal Magyarországon.  Emiatt rengeteg kis, közepes és nagy vállalkozás számára is kiváló eszköz arra, hogy elérje meglévő és potenciális vásárlóit.

Az több mit 5,9 millió magyar internernetező életenék mindenapi részévé vált a Facebook, mind több vállalkozás fedezte fel, mint hatékony marketing eszközt, egyre többen hajtanak a “lájkokra”, kattintásokra. Ez egyre nehezebbé teszi, hogy a céged kitünjön a “zajból”. Ráadásul a Facebook fokozatosan csökkenti az oldalak elérést, azaz hiába van sok rajongója egy cégnek, csak a töredékük látja a Facebook oldal bejegyzéseit.
Viszont a vásárlók továbbra is facebookoznak, lájkolnak, kommentelnek és megosztanak, ezért sok vállakozásnak nagyon megéri a Facebookon jelen lenni és a hirdetésekbe fektetni. Számukra az egyik legköltséghatékonyabb marketing eszköz lehet.
Facebook hirdetések

  • lehetőség van a hirdetéseik célzására demográfiai adatok (például életkor, nem, családi állapot, végzettség), érdeklődés (például akik érdeklődnek az autók iránt), és további kategóriák szerint (például szülők 4-12 éves gyermekkel, Győr környékén, felsőfokú végzettséggel), így hirdetéseivel csak a fontos célcsoportokat éri el

  • Te döntöd el, mennyit érdemes fizetni egy látogatóért, konverzióért

  • hirdetheted többek között a Facebook oldalát, az oldal bejegyzéseit és közvetlenül saját weboldalára szerezhet látogatókat

  • a Facebook remarketing révén egyedi hirdetéseket jeleníthet meg azok számára, akik korábban meglátogatták az Ön weboldalát.

  • A Facebookon is létezik az AdWords esetében is említett dinamikus remarketing, amit a Facebook esetében még több funkcióval rendelkezik és talán még hatékonyabb, mint a Google rendszerébe