Facebook hirdetések

Facebook a  legnépszerűbb közösségi oldal Magyarországon.  Emiatt rengeteg kis, közepes és nagy vállalkozás számára is kiváló eszköz arra, hogy elérje meglévő és potenciális vásárlóit.

Az elmúlt években a mindennapok részévé vált a Facebook, mind több vállalkozás fedezte fel, mint hatékony marketing eszközt, egyre többen hajtanak a “lájkokra”, kattintásokra. Ez egyre nehezebbé teszi, hogy az Ön cége kitünjön a “zajból”. Ráadásul a Facebook fokozatosan csökkentette az oldalak elérést, azaz hiába van sok rajongója egy cégnek, csak a töredékük látja a Facebook oldal bejegyzéseit.
Viszont a vásárlók továbbra is facebookoznak, lájkolnak és megosztanak, ezért sok KKV-nak továbbra is kifejezetten megéri a Facebookon jelen lenni és a hirdetésekbe fektetni. Számukra az egyik legköltséghatékonyabb marketing eszköz lehet.

Sőt, már a Facebook rendszerén keresztül lehetséges az Instagramon is hirdetni! 

Miért jó Önnek a Facebook hirdetés?

Facebook hirdetések

  • lehetőség van a hirdetéseinek célzására demográfiai adatok (például életkor, nem, családi állapot), érdeklődés (például akik érdeklődnek az autók iránt), és további kategóriák szerint (például szülők 4-12 éves gyermekkel), így hirdetéseivel csak az Önnek fontos célcsoportokat éri el

  • Ön dönti el, mennyit hajlandó fizetni egy kattintásért

  • hirdetheti többek között a Facebook oldalát, az oldal bejegyzéseit és közvetlenül saját weboldalára szerezhet látogatókat

  • a Facebook remarketing révén egyedi hirdetéseket jeleníthet meg azok számára, akik korábban meglátogatták az Ön weboldalát.




Miért érdemes a Marketingbistrora bíznia hirdetéseinek kezelését?

  • Naprakész Ön helyett és időt spórol Önnek, hiszen a sikerhez elengedhetetlen a Facebook újdonságainak nyomon követése.  Szinte havonta jelennek meg új funkciók, melyek bonyolítják a beállításokat, de növelik a hirdetések hatékonyságát.

  • Pénzt takarít meg Önnek, hiszen a rosszul megválasztott célzás miatt kidobott pénz lehet a hirdetése

  • És még egyszer is pénzt spórol meg Önnek, mivel a szakember megfelelően alkalmazza a hirdetési beállításokat, növelve hirdetései sikerét, további forintokat megspórolva ezzel Önnek



Facebook hirdetési szolgáltatás elemei:

  • a célcsoportok meghatározása Önnel együttműködve

  • a megfelelő hirdetési megoldás kiválasztása

  • célzás beállítása

  • hirdetések elkészítése

  • az eredmények mérése, optimalizálás

  • az eredményekről riportok készítése