Webáruház indítás

Egy webshop megtervezése és elindítása ma már nem igényel különösebb szaktudást. Legalábbis sokan ezt gondolják. De talán ennél azért trükkösebb…

Webáruház indítás: új lehetőség vagy a túlélés eszköze?

A jelenlegi helyzet megmutatta, hogy bizony mindenkinek helye van az online világban. Ma már nem elég egy boltot, kereskedelmi egységet vagy szolgáltatási központot üzemeltetnünk, tennünk kell azért, hogy megtaláljanak, ránk találjanak, megismerjenek, megszeressenek és ami a legfontosabb, elköteleződjenek. Fontos, hogy alkalmazkodni tudjunk a piaci változásokhoz és körülményekhez, vis major helyzetekhez is. A koronavírus helyzet miatt hirtelen azok a cégek is elkezdték az online értékesítés lehetőségeit keresni, akik eddig nem érezték szükségét. Másrészről a felhasználók is elkezdték azokat a termékeket is online rendelni, amit eddig inkább offline szereztek be.

Ami eddig a piac bővítés egy új értékesítési csatornája volt, hirtelen a túlélés eszközévé vált.

Webshop indítás: a siker a jó válaszokon múlik

A kérdések száma egy webáruház indításakor és működtetésekor korlátlan:

  • Érdemes saját webshop fejlesztésébe kezdened, vagy elég bérelned?
  • Ha saját fejlesztés, mit kell mindenképpen kérned a fejlesztőtől?
  • Mit írj egy termékoldalra?
  • Te tudod melyik futárszolgálattól érdemes cégednek ajánlatot kérnie?
  • Eszedbe jutott már, hogy szükséges-e készletezned?
  • Az ár-összehasonlító oldalaknak van-e, ha van milyen haszna az értékesítés szempontjából?
  • Gondolkodtál már azon hány féle kommunikációs csatornán érdemes webáruházadnak jelen lennie, és melyek lehetnek számodra a legoptimálisabbak?
  • Egyáltalán, honnan fogod tudni, hogy melyik hirdetésed térül meg?
  • Eszedbe jutott-e már, hogy az ügyfélszolgálatnak miért van óriási marketing értéke?
  • Gondoltál minden apró, de rendkívül fontos részletre, eshetőségre?

Mindezekkel mi már sokszor foglalkoztunk, sok időt töltöttünk a megoldások megtalálásával és persze sokszor hibáztunk is közben, amíg megismertük a válaszokat.

Sok éves tapasztalattal rendelkezünk webshopok működésének hatékony tervezésében, kialakításában és elindításában, üzemeltetésében három országban: Magyarországon, Szlovákiában és Romániában.

Fordulj hozzánk bizalommal, mi minden részletre gondolunk helyetted.

Mikor érdemes hozzánk fordulnod?

Ha:

  • Bizonytalan vagy abban, hol is kezd.
  • Bizonytalan vagy abban, miért nem működik az online értékesítésed? (azaz hol rontod el 🙂 )
  • Szükséged van valakire, aki az ötlettől a megvalósításig, az első rendelések beérkezéséig és azon túl is fogja a kezed, és segít, hogy egy apró részlet se maradjon ki a folyamatból, ami fontos lehet. Vagy mindezt megteszi helyetted.
  • Elakadtál valahol a megvalósításban, és szükséged van támogatásra, szakértői tanácsra a következő lépés előtt.
  • Úgy érzed, fontos lehet, hogy átbeszéld valakivel a stratégiát és meghatározzátok a folyamatokat, sarkalatos pontokat a megvalósítás előtt.
  • Még ki bírnál szolgálni pár vevőt. 😉

Miben tudunk segíteni?

  • Üzleti terv, stratégia felállítása
  • Webáruház működésével kapcsolatos folyamatok meghatározása és megvalósítása (készletezés, logisztika, fizetés, csomagolás, számlázás, ügyfélszolgálat stb.)
  • Javaslatok a webstruktúra kialakítására Google és SEO szempontok, valamint UX figyelembevételével (mobile first)
  • Weboldal / webáruház frontend és backend folyamatainak meghatározása
  • Marketing stratégia meghatározása és megvalósítása
    • E-mail marketing
    • Social media (Facebook, Instagram és barátaik)
    • Content marketing
    • PPC hirdetések (Google, Facebook, Youtube hirdeések)
    • árösszehasonlítók
    • szövegírás stb.
  • Marketing automatizáció
  • Kereskedelmi mérések beállítása, riportok készítése, ezek alapján folyamatos javaslattétel a fejlesztésekre a hatékonyság növelésének érdekében

Tudd meg, miként tudunk hozzájárulni a vállalkozásotok sikeréhez!