Waze hirdetések

 

Közel 550 000 hazai felhasználója van a Waze navigációs alkalmazásnak. Üzlettel rendelkező hirdetőknek optimális választás, hiszen a hirdetések esetében statisztikát biztosít a rendszer a fizetett hirdetésekből érkező navigációk számáról, így a hirdetések megtérülése is jól becsülhető. Már havi 60€-tól indítható kampány, ám korlátozott hirdetésformátumokkal.

3 fő hirdetés típusra érdemes koncentrálni a Waze hirdetési rendszerében

  • promoted pin (amikor megjelenik a hirdető logójával egy buborék a térképen)
  • search ads (amikor a kereséskor jelennek meg hirdetések)
  • zero speed takover (megjelenik egy banner, amikor azt érzékeli a rendszer, hogy áll az autó, pl. a piros lámpánál), ami havi min. 3000€ fölötti hirdetési budget esetében érhető el.

Ha az ügyfeleidnek van autója és mobilja, kihagyhatatlan formátum.